fredag 19. mars 2010

Og så var det på tide å dra hjem...

Fredag morgen var det frokost kl 07.15 og deretter buss til Tegel flyplass. Kofferter og sekker var ferdig pakket kvelden før.



Vi landet i Norge kl. 12 og skoleturen var over. Masse er observert og må nå bearbeides av unge sinn. Kanskje elevene sitter igjen med såpass gode minner at de vil vende tilbake til byen, kanskje for å bo der?
Noe av det Bjarne og jeg sitter igjen med er hvor fantastisk flotte elever vi har. Har vi et eneste negativt ord å komme med når det gjelder elevenes oppførsel? Nei. Å få være lærer for slike fine unge mennesker er en ære.

Berlinbjørnen, som jeg synes virker litt forbanna...



















Gode minner fra Berlin; 3 representanter for det dekadente imperialistiske Bærum hyller den vitenskapelige sosialismens grunnlegger

3 kommentarer:

Ingunn sa...

Så moro å lese om turen deres her på bloggen! Takk for gode bilder og referater. Jeg er sikker på at alle har med seg hjem viktige inntrykk og minner som vil sitte lenge, kanskje for alltid. Og at elevene er flotte er jeg fullstendig enig i. Jeg er jo så heldig å ha noen av dem som fikk være med dere, så det vet jeg at stemmer. Men de er jo litt heldige de også, da, som fikk dra på tur med dere!

Anonym sa...

Jeg synes turfilosofien om at en helst skal kollapse av utmattethet siste dagen - da vet du at du har fått mye ut av dagene - blir illustrert godt på det øveste bildet. (Igjen)tusen takk for turen, jeg er ihvertfall Berlinfrelst og kommer garantert tilbake!

Stian Nordskog sa...

He he ja, det er sant.
Bra at du likte byen, frøken.