mandag 10. mai 2010

AMARONE!!!!! Lektor Nordskog har sett Radioresepsjonens jingleshow!

De tre tenorer fra Helvete...

Lurer du på hvorfor Radioresepsjonen er så høyt elsket? Sjekk ut denne:
en av Tore Sagens største genistreker; postkasse- (postkasse, postkasse, postkasse) jinglen med det berømte Tore-brølet:



Radioresepsjonen skal jo, til vår store sorg, ha sin siste sending på 17. mai. Det er jævlige greier men en får trøste seg med at de tre genier Tore, Steinar og Bjarte nå skal prøve seg på tv-skjermen.

I anledning deres avskjed til radiomediet besluttet de å avholde to show på Rockefeller der de sammen med Kringkastingsorkesteret skulle spille et utvalg av sine jingler. Her er et utdrag fra deres første show forrige uke:


Jeg vurderte jo selvsagt å kjøpe billetter; jeg har jo tross alt vært blodfan siden januar 2006 men men, det ble jo utsolgt på et kvarter og jeg er ikke et menneske som liker stress. Dessuten, jeg kunne jo nyte det hele på streamingtv fra vår kjære statskringkaster.

Show nr 2 skulle foregå i dag og jeg hadde jo ingen billett. Men plutselig ringte min åndelige nevø, eleven Eirik Vågeskar, og lurte på om jeg trengte en billett han hadde fått til overs. Jeg forstod at dette var et tegn fra høyere makter som ønsket at jeg skulle komme på showet. Jeg sa straks ja og klokken 19.00 var vi på plass på Rockefeller. Først oppvarming med Datarock og så...The Boys!

Etterhvert kom Ingrid Olava, Harald Eia, Lene Elise Bergum og selveste Losen (Bjørn Eidsvåg) til slutt! Sammen ble vi ledet gjennom faste poster (poster, poster, poster) og det hele var en nytelse. Her er finalen, Losen synger sammen med Sexylubben:


Dette var jaggu en fantastisk kveld og jeg tror Eirik Vågeskar får noen minutter mindre i skjærsilden siden han skaffet sin gamle lærer en billett til de tre gutta...

Hele sending kan du ser her!

Ingen kommentarer: