tirsdag 20. juli 2010

Lektor Nordskog roper hurra for Spotify-plugin til Squeezebox!

Jeg har tidlgere her på bloggen skrytt av min flotte Squeezebox. Med Squeezeboxen har jeg tilgang til alle mine 16 000 musikkfiler som ligger på harddisken, titusener av radiokanaler på nettet og ubegrensede podcasts som kan spilles on-the-fly. Squeezeboxen er genial! Men mye vil ha mer. Dessuten så har jeg en premiumkonto på Spotify som jeg gjerne vil bruke. Jeg har derfor ventet og ventet på at noen skulle fikse en plugin slik at man kan komme inn på Spotify-kontoen sin via Squeezeboxen. Og nå er det fikset en beta!

Hurra! Jeg har lastet ned plugin-en og dette funker så det suser! Jeg kan nå sitte i sofaen og gå inn på Spotify-kontoen min via Squeezbox-fjernkontrollen. Jeg har tilgang til spillelister og jeg kan søke opp musikk, akkurat som på pcen. Og datamaskinen trenger selvsagt ikke å være på. Når jeg har lyst til å høre ny musikk så går jeg bare på Spotify-ikonet på fjernkontrollen og leter etter noe spennende. Dette er helt klart verdt 100 kroner i måneden for en premium-konto. Dette anbefales!



Oppskriften finner du her!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hei Stian!

Håper alt er bra med deg! Hvordan har ferien vært hittil?

Stian Nordskog sa...

Alt vel, og du?

Unknown sa...

Joda, alt går fint! Nyter ferien :)